حجاب و عفاف
حجاب و عفاف
حجاب نشان وقار و علامت افتخار زن است
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:, توسط mobina mirjafari |

حجاب،دارای فواید بسیاری است که اجمال آن عبارت است از:

الف)آرامش روانی
شهید مطهری می فرمایند:
<<نبودن حریم میان زن و مرد،و آزادی معاشرت های بی بند و بار،هیجان ها و التهاب هاجنسی را فزونی می بخشد وتقاضای سکس را به صورت یک عطش روحی و یک خواسته اشباع نشدنی درمی آورد.غریزه جنسی غریزه ای نیرومند،عمیق و<<دریا صفت>>است،هر چه بیشتر اطاعت شود سرکش تر می گردد،همچون آتش که هر چه بیشتر به آن خوراک بدهند،شعله ورتر می شود.>>


ب)استحکام پیوند خانوادگی
هر چیزی که موجب تحکیم پیوند خانوادگی و سبب صمیمیت رابطه زوجین گردد،برای کانون خانواده مفید است و در ایجاد آن باید حداکثر کوشش شود.
اختصاص یافتن استمتاعات و التذاذهای جنسی به محیط خانوادگی و در کادر ازدواج مشروع،پیوند زناشویی را محکم می سازد و موجب اتصال بیشتر زوجین به یکدیگر می گردد.
ج)استواری اجتماع
کشانیدن تمتعات جنسی از محیط خانه به اجتماع،نیروی کار وفعالیت اجتماع را ضعیف می کند.و حجاب و پوشش اسلامی هیچگونه محدودیت برای فعالیت های فرهنگی،اجتماعی،هنری،سیاسی و اقتصادی زن ندارد.
د)ارزش و احترام زن
اسلام زن را تشویق کرده که حجاب داشته باشد و زن هر اندازه متین تر،باوقارتر و عفیف تر حرکت کند و خود را در معرض نمایش برای مردان نامحرم نگذارد،بر احترامش افزوده می شود.



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت10:26---27 تير 1392
سلام به وبلاگت سر زدم خیلی قشنگ و شیک بود .من که پسندیدم .اگه وقت کردی یک سری هم به وبلاگ من بزن خوش حال میشم .با تشکر مدیر وبلاگ شهر آفتاب
پاسخ:سلام مرسی نظر لطفتونه . حتما سر میزنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.